News & Events

Reaktif arıza düzeltmeye karşı 13 avantaj

Küçük ve orta ölçekli işletmeler (KOBİ), birçok öncelik ve günlük talepleri dengelemek zorundadır. Müşteri edinme ve elde tutma. Verimsizlikten kaçınmak. Mükemmel müşteri hizmeti sunmak. Maliyetleri yönetmek. Kiralık işçiler. Hükümet düzenlemelerine uymak. Sektör trendlerini takip etmek.

Teknoloji, KOBİ’lerin süreçlerini kolaylaştırmasına, çalışan üretkenliğini artırmasına ve rekabet üstünlüğünü korumasına yardımcı olabilir. Ancak teknoloji, özellikle mobil cihazlar devralmaya devam ettikçe ve bilgi işlem ihtiyaçları hızla değiştikçe, zorlukların da payı var.

İşte burada yönetilen hizmetler devreye girer. Düşük ve öngörülebilir bir maliyetle, sabit bir süre boyunca açıkça tanımlanmış bir hizmet düzeyi sözleşmesine göre sunulan özel BT desteği olarak tanımlanan yönetilen hizmetler, günümüzün teknoloji ortamında en güvenli bahislerdir. Özellikle reaktif veya arızalı BT hizmetleriyle karşılaştırıldığında.

Download E-book
Download E-book

İstikrar ve Uzmanlık

Öngörülebilir BT maliyetleri. Yönetilen hizmetler, onarım veya reaktif destek moduna bağlı değişken BT maliyetlerini proaktif desteğin sabit maliyetlerine dönüştürür. Bu, işletme sahiplerinin teknolojik sorunlar ortaya çıktığında beklenmedik faturalarla karşılaşmak yerine etkili bir şekilde bütçe yapmalarına ve karşılayabileceklerini belirli bir programa göre ödemelerine olanak tanır.

Meşru eğitim. Bir BT personelinin işe alınması ve eğitilmesinin yanı sıra, sürekli eğitim ve sertifikasyon maliyeti de küçük bir işletme sahibinin bankasını yıkabilir. Ve BT dünyasında çok bilgili değilseniz, bir BT çalışanının gerçekten kalifiye olmasını nasıl sağlayabilirsiniz? Yetenekli teknoloji “uzmanlarının” sizi tüm sorunlarınızı çözebileceklerini düşünmeye sevk etmesine izin vermeyin.

Gerçek dünya deneyimi. Sertifikalar önemliyken deneyim de önemlidir. Önde gelen yönetilen hizmet sağlayıcıları, daha önce görmedikleri çok az sorunla karşılaşırken, şirket içi bir BT çalışanı genellikle dar bir şekilde küçük bir dizi soruna odaklanır. Fiziksel rahatsızlıklarınızı çözen deneyimli bir doktor olmayı tercih edersiniz, değil mi? Aynısı bir BT destek ekibi için de geçerli.

Azaltılmış Risk, Dengeli Oyun Alanı

Güvenli bir bahis. Pazar eğilimleri, hükümet düzenlemeleri, finansal koşullar ve teknolojilerin tümü hızla değiştiğinden, her işletme yatırımı belirli bir risk taşır. Bu riskin çoğunu sizin için üstlenebilecek ve yönetebilecek güvenilir bir MSP ile çalışmak, belirli endüstri bilgisi ve yılların tecrübesiyle gelen büyük bir avantajdır.

Gerçek bir rekabet avantajı. Küçük ve orta ölçekli işletmelerin çoğu, büyük şirketlerin yararlandığı güçlü şirket içi destek hizmetlerini karşılayamaz. Bununla birlikte, bir MSP ile çalışmak, büyük şirketlerin sahip olduğu türden erişim ve uzmanlık sağlayarak küçük şirketlere kurumsal düzeyde çözümler sunar. Yönetilen maliyet yapıları ve bunun gibi ölçek ekonomileri, şirketinize büyük bir avantaj sağlayabilir.

Önemli olan uyumluluk. Güvenlik duvarınız saldırıları önleme kapasitesine sahip mi? İş istasyonlarınızı ve sunucularınızı düzenli olarak denetliyor musunuz? Şirketiniz PCI güvenlik standartlarını uyguladı mı ve bu standartları korumak için çalıştı mı? Küçük ve orta ölçekli işletmeler, kredi ve banka kartları, e-ticaret, banka havaleleri ve daha fazlası yoluyla ticareti idare etmek için her zamankinden daha fazla yola sahiptir. Ancak bu artan işlem alanıyla birlikte daha güçlü bir durum tespiti ihtiyacı ortaya çıkıyor. Yönetilen bir hizmet sağlayıcısı kullanmak, işletmenizin, kötüye kullanılması işinize ciddi zararlar verebilecek müşteri verilerini ve diğer hassas bilgileri korumayla ilişkili riskleri en aza indirmesine olanak tanır.

Onarım: Yüksek Maliyet, Düşük Değer

Pek çok küçük firma BT ile şu şekilde ilgilenir: BT dışı bir çalışanın günlük BT sorunlarını halletmesine güvenir. Margaret bu rolü hiçbir zaman istemedi – sadece onun doğrultusunda gelişti. Ancak ondan iş arkadaşlarının acil sorunlarını çözmesinin istenmesinin etkisi genellikle hesaplanmaz; resmi BT bilgisi eksikliğinin gelecekte daha pahalı onarım faturalarına yol açma olasılığı da değildir.

Daki kusuru fark eden küçük şirketler destek stratejisi, deneyimli bir teknik destek uzmanını yarı zamanlı, sabit saatlik ücret bazında işe alarak sorunu çözmeye çalışır. Yine de, “bir erkeğim var” adam, düzgün bir yaşam sürdürmek için bir düzine yarı zamanlı müşteriye bakabilir ve bir işletme sahibinin ona kesinlikle ihtiyacı olduğunda her zaman müsait olmayabilir. Bu senaryoda, şirket teknik olarak daha yetkin bir çözüm elde ediyor. Ama aynı zamanda, zamanına ve ilgisine karşı yarışan talepleri olan bağımsız bir operatörün insafına kalmış.

“Geek Squad’ı arayın!” İşletme sahibi genellikle bir sorun olduğunda sadece “bir adam buldum” adamını gördüğünden, çılgın aramalar cevapsız kaldığında kargaşa çıkar. Ardından, işletme sahibinin sarı sayfaları açıp yardım aramaktan başka seçeneği yoktur, genellikle acil ihtiyaca cevap verebilecek ilk şirketi bulur. Bu teknisyenler, arızalı sabit diskler ve diğer masaüstü sorunları için gerçekten rahatlama sağlarken, genellikle karmaşık ağları destekleme veya bir işletmenin özel ihtiyaçlarını anlama becerisine sahip değildirler.

“Bir BT çalışanı işe alın – hemen! Anında erişilebilirlik eksikliği bir sorun haline geldiğinde (veya “bir adam buldum” ve “Geek Ekibi” bir sorunu çözemediğinde), işletme sahibi sonunda kullanıcı şikayetlerine yanıt verebilecek bir şirket içi kaynak tutmaya karar verir. . Yeni işe alınan kişiye hemen çözülmesi gereken uzun bir sorun listesi verilir. Ne yazık ki hem dahili BT kaynağı hem de şirket için, liste hiçbir zaman kısalmıyor ve dahili BT desteği sonsuza kadar “tepki” modunda, en ciddi soruna yanıt veriyor ve nadiren öne çıkıyor.

Yönetilen Hizmetler: Düşük Maliyet, Yüksek Değer

Proaktif yaklaşım = krizden önce çözüm. İzleme ve bakım yazılımı, çalışan verimliliğini etkilemeden önce sorunları belirleyebilir. Ve durumlar “çok sıcak” acil durumlara dönüşmeden önce çözümün gerçekleştiğini bilerek herkes daha rahat dinlenebilir.

Optimal kaynağın tek tip uygulaması. En düşük maliyetli, en yüksek yeterliliğe sahip kaynaklar önce tanınan sorunlara uygulanır, daha büyük sorunlar ise daha hızlı ve sorunsuz bir şekilde çözüme kavuşturulabilmesi için daha yüksek becerili kaynaklara yükseltilir.

Öncelik ne olursa olsun hızlı yanıt. Yerinde ve uzaktan BT desteğinin birden çok düzeyinin mevcut olmasıyla, sorunlar sıralı sırayla değil aynı anda ele alınabilir. Proaktif yaklaşım aynı zamanda yanıt vermede en üst noktayı da garanti eder: Sorunları hala gizlenmiş durumdayken ve son kullanıcı tarafından tespit edilmeden önce çözmek. Ani etki, geliştirilmiş üretkenliktir; uzun vadeli etki, şirketin teknoloji yatırımından daha iyi yararlanabilen daha teknoloji okuryazarı bir personeldir.

Son Söz

Küçük ve orta ölçekli işletmelerin karşılaştığı sorunların hiçbiri – durmak bilmeyen rekabet, teknolojik karmaşıklık, daha azıyla daha fazlasını yapma hiç bitmeyen ihtiyaç – yakın zamanda ortadan kalkmayacak. Bu nedenle, bu sorunlara yüksek kaliteli, düşük maliyetli bir çözümün değeri yalnızca artacaktır. İşte bu nedenle CMIT Solutions, işletmeniz için verimliliği ve üretkenliği artırmaya yardımcı olabilecek çeşitli yönetilen hizmetleri uyarlamak için yıllarını harcadı.

Proaktif BT desteği, tek bir sabit fiyatla kapsamlı destek sağlayarak – sürpriz olmadan teknolojinin karmaşıklığını ortadan kaldırır.

BT desteğine yönelik kırma / düzeltme yaklaşımı yalnızca KOBİ’lerin ihtiyaçlarını karşılamada başarısız olmakla kalmadı, aynı zamanda teknisyenler ile hizmet verdikleri küçük işletmeler arasındaki ilişkiye de zarar verdi. Küçük işletmeler, teknisyenlerinin jargon ağırlıklı dilini, ağır iş yükünü ve tahmin edilemeyen maliyetlerini anlamadıkları için kendilerini savunmasız hissederler. Bu arada, teknisyenler, bir krizden diğerine geçerken çok çalışılmış ve takdir edilmemiş, tekrarlayan, yüksek stresli görevler döngüsüne hapsolmuş, işletmeye kalıcı değer sunabilecek daha tatmin edici projeler üzerinde çalışamazlar.

Yalnızca BT destek felsefesi ve sunumundaki radikal bir değişiklik, arıza / onarım modelini geçersiz kılabilir ve daha düşük, daha öngörülebilir bir maliyetle KOBİ’lere daha fazla verimlilik ve üretkenlik sağlayabilir. Teknoloji, küçük ve orta ölçekli işletmelerin başarısının ayrılmaz bir parçasıdır ve CMIT Solutions bunu anlıyor.

 

Dil Seçimi »